Hoofdstuk 6: B2B case Exact

Exact-webinar-header (1)

In deze aflevering van CopernicaTV:

Exact Business Solutions een marketing automation strategie geimplementeerd. De kern van deze strategie is een lead scoring mechanisme, welke direct na implementatie tot uitstekende resultaten heeft geleid:

– Zeer lage implementatiekosten t.o.v. directe ROI
– Gemiddelde open ratio’s van 40%+
– 40% van de Marketing Qualified Leads zijn geconverteerd naar Sales Qualified Leads
– Uitrol van het programma naar meerdere landen

  • Ben je benieuwd naar de mogelijkheden van lead scoring voor jouw bedrijf?
  • Begrijp je waarom marketing-automatisering belangrijk is, maar weet je nog niet precies hoe je het moet inzetten?
  • Wil je leren van ervaringen van anderen en die lessen direct toepassen op je eigen organisatie?

 

 

#5608 #4605, 6609

 

Geef een reactie

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.