Scriptie en afstuderen aan de HvU was de basis voor het handboek

hogeschoollogo_hvu
Het is oktober 1997. Patrick Petersen is inmiddels ondernemer en succesvol docent op gebied van internet, internettrends, internettoepassingen en zoekmachinemarketing.  In dit jaar mocht hij afstuderen op ‘De Integratie van Internet binnen de Marketing- en Communicatiemix van grote organisaties in Nederland’. Dit vormde de basis van het bedrijf CCIC (www.ccic.nl) en later AtMost en AtMost.TV.  De scriptie is in beperkte oplage uitgegeven in de bibliotheek van de Universiteit van Utrecht.

De eigen theorie vond aanvankelijk weinig weerklank want internet binnen de marketing inzetten was in de jaren negentig niets meer dan wat e-mailmarketing, wellicht een webshopje en verder je site aanmelden bij Yahoo, Altavista  en Ilse.

Een van de begeleidende docenten vond de theorie hooggegrepen want.. ‘Internet was toch maar een trend..’.

De aanvulling met een NIMA-B opleiding en diverse SRM-certificaten was het draagvlak en vertrekpunt voor het werken als docent, consultant en vooral innovatieve ondernemer op gebied van Online Marketing.

One thought on “Scriptie en afstuderen aan de HvU was de basis voor het handboek

  1. Hi, this is a comment.
    To delete a comment, just log in and view the post's comments. There you will have the option to edit or delete them.

Geef een reactie