MELD JE AAN! 10 juni 2016: Gratis clinic ‘Virtual reality & Contentmarketing #6C-model’ VOL=VOL!

atmostbeurs

Vrijdag 10 juni 2016 vindt een unieke clinic plaats genaamd Virtual Reality als unieke toepassing in uw content-marketingmix. De spreker-docent is Patrick Petersen, docent, ondernemer en bestseller-auteur op gebied van contentmarketing. De clinic wordt gehouden op vrijdagochtend 10 juni 2016 van 09.30 – 11.30 uur bij Beeckestijn Business School te Leusden. Gratis aanmelden kan hier!

 

bbbmodel-500x580

De ervaring en boeien en binden

Als eens een VR-bril opgehad? Wezen eten in een VR-restaurant? Dino’s of vissen in VR? De marketingmogelijkheden lijken onbeperkt met de inzet van virtual reality, de beleving is enorm. Het is een geweldige beleving om uw aanstaande vakantie, nieuwe hybride auto of uitleg over uw CRM-systeem in virutal reality te mogen beleven… De marketingmogelijkheden lijken schier onbeperkt maar… welke plek kan VR in uw content-marketingstrategie en –mix innemen?

 

 

Content-marketing is hot, echter meer dan 75% van de contentberg biedt weinig tot geen concrete conversie. Waar de technische mogelijkheden legio zijn om content een ‘engaging touch’ te geven gaat het vooral om het denkwerk: wat wil je er mee bereiken? Daarom goed daar eens bij stil te staan. Wat zijn de doelen, hoe worden die gemeten en wat zijn de nieuwe instrumenten in de content-marketingmix. Zoals VR en andere vormen van augmented reality.

 

Door wie?

Spreker, docent, auteur en ondernemer Patrick Petersen (@Onlinemarketeer) neemt u mee in de nieuwe wereld van content, beleving en engagement en daarbij de mogelijkheden die Virtual Reality en Augmented Reality geven. Petersen is auteur van het Handboek Content Strategie en Handboek Engaging Content en deed onderzoek naar de werking van diverse engagementfactoren rondom extreme content. 

Petersen is tevens aan Beeckestijn Business School verbonden als docent bij verschillende opleidingen over Digital & Online Marketing, Social Media en Content Marketing & Cross Media.

Waar loopt u mee weg?

  • Wat is engagementmarketing
  • Ratio content + engaging gevoel
  • Waarom werkt 75% van de contentmarketing niet
  • Wat kan met VR en waar liggen de (technische) beperkingen
  • Wat is extreme en awesome content
  • Voorbeelden en inspiratie

9789059409248-240x300Meld u nu aan!

Patrick Petersen geeft twee boeken Handboek Engaging Content weg tijdens deze sessie. Kom op vrijdag 10 juni 2016 naar deze bijzondere clinic bij Beeckestijn Business School. De clinic wordt gehouden van 09:30 uur tot 11:30 uur bij Beeckestijn Business School, Leusderend 30, 3832 RC te Leusden. Deelname is gratis, aanmelden kan hier!

Geef een reactie