Hoofdstuk 1 en 3 ‘Helft Nederlandse millennials wil meer flexibiliteit in hun werk’

 

54% van de millennials, geboren tussen 1980 en 2000, vindt de mogelijkheid om de eigen werkuren te kunnen bepalen belangrijk tot zeer belangrijk bij de start van een nieuwe baan. Ruim de helft (53%) geeft bij hun werk de voorkeur aan meer flexibiliteit om de eigen uren te bepalen en in mindere mate sociale zekerheid. Dit wanneer gevraagd wordt naar hoe belangrijk zij flexibiliteit in relatie tot zekerheid vinden. Dat blijkt uit onderzoek onder 1000 millennials door onderzoeksbureau Motivaction.

 

Continue reading

Hoofdstuk 12 Gratis NPO Radio 2 Whatsapp muziekservice!

 

Vanaf nu heeft NPO Radio 2 ook een NPO Radio 2 Whatsapp – 06 28 22 0000. . Door je aan te melden ontvang je automatisch bijzondere verhalen over de geschiedenis van de popmuziek. Van The Beatles tot Lady Gaga en van Queen tot Frank Boeijen. 

Hoe meld je je gratis aan?

  1. Voeg het nummer 06 28 22 0000 toe aan je contacten op je telefoon
  2. Stuur een Whatsapp bericht naar dit nummer: Muziek Aan

Ontvang bijzondere verhalen

Je zit nergens aan vast, je kunt je op elk moment simpel weer afmelden.

Het is op dit moment nog niet mogelijk om via Whatsapp terug te praten met NPO Radio 2. Dit kan via de mail (info@radio2.nl) of via de NPO Radio 2 app.

Hoofdstuk 14 en 15 ‘Meer betalen voor veilige diensten IoT’

BlackBerry past zijn Secure-oplossing en licentiestrategie aan om elektronicabedrijven in staat te stellen snel beveiligde IoT-apparaten op de markt te brengen.

Volgens onderzoek dat de producent heeft laten uitvoeren, vertrouwt 80 procent van de consumenten de apparaten die verbonden zijn met het internet niet als het gaat om de beveiliging van persoons- en privacygegevens:

More than half of the respondents (58%) said they would be willing to pay more for Internet-connected products such as Alexa-speakers, home security products, wearables, and more if they know their data and privacy is protected. When asked how much more, 10% of respondents were willing to pay up to 20% more, where the majority preferred 10% or less.

When it comes to connected cars, the majority also stated they would pay more to know their vehicle used the highest safety and security software. According to Kelley Blue Book, the estimated average transaction price for light vehicles in the United States was $35,742 in September 2018, which means the 23% of respondents that said they would pay up to five percent more for their car to use safe and secure software would spend  an additional $1,700 at the dealership. Ten percent of respondents were willing to pay up to 20% (approximately $7,000).

Secure

Deze nieuwe BlackBerry Secure-pakketten spelen hierop in door producenten van IoT-apparaten beveiligde software te laten ontwikkelen en zo veilige slimme apparaten op de markt te kunnen brengen, van wearables tot spraakassistenten zoals Alexa. Elektronicaproducenten kunnen hier eenvoudig gebruik van maken, zonder volledige interne expertise op het gebied van cyberbeveiliging te ontwikkelen.

Hoofdstuk 5: De video met het interview met Wijnand Jongen over online koopgedrag van de Nederlandse consument.

De video met het interview met Wijnand Jongen over online koopgedrag van de Nederlandse consument.

6511, #6511, video, Wijnand, Jongen, CEO, HOM6, Handboek Online Marketing