Handboek Online Marketing in het Onderwijs: lesmateriaal en de versie-wijzigingen

Deze pagina is een toelichting op het gebruik van het Handboek Online Marketing in het onderwijs.

 

Wijzigingen hybride Handboek Online Marketing 7 #HOM7 

Het HOM7 is ruim 400 pagina’s dik en kent ; het boek kan open liggen door de dikte. Inhoud HOM4 (september 2014) en de versie februari 2015 zijn gelijk, wel update van cijfers en redactionele slag.

  • Een totaal herschreven boek.
  • Een hybride aanpak met veel online bijlagen, oefeningen en toetsen.
  • Het boek is geschikt voor fysiek als ook digitaal onderwijs door de hybride aanpak met veel digitale bijlagen.
  • Een updated trefwoorden-register achterin het boek.
  • Strakkere opmaak van modellen en tekstopmaak.
  • Elk hoofdstuk kent open vragen die als basis voor een tentamen gebruikt kunnen worden.
  • Extra redactionele slagen over het boek.
  • Gebruik van qr-codes in het boek voor het snel linken aan online materiaal.
  • De website handboekonlinemarketing.nl met digitale extra’s is restyled met tevens een betere search-optie.
  • De blog kent een verbeterde mobiele versie.

  • Uitbreiding en aanpassing van de hoofdstukopdrachten. De hoofdstukken over mobile, contentmarketing, conversie en social media marketing zijn dikker.
  • Een grote uitbreiding op gebied van customer journey, crosschannel en online conversie.
  • Moderne vormen van customer journey modellen.
  • Het boek kent een strakkere focus op de connected consument en de digitale transitie.
  • Meer over mobile en mixed reality in de marketingmix.
  • Online nu meer dan 5000 bijlagen (per 2022) zoals presentaties en video’s. Deze zijn te vinden op deze website.
  • Meer modellen over (online) strategie als ook modellen per middel.
  • Veel visies op de  toekomst van online marketing, e-commerce en de overgang van traditionele marketing naar digitale marketing, zoals Shopping 2022.
  • Nieuwe expertcases van de meest toonaangevende experts in Nederland en België.
  • Nieuw en uitgebreid docentmateriaal (PowerPoint) indien het boek op de literatuurlijst komt (mail: info@handboekonlinemarketing.nl).

 

Extra mediakanalen rondom het boek met updates

 

 

 

Geef een antwoord

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.