Handboek Online Marketing deel 8: het beste en prijswinnende onderwijs- en management op gebied van moderne, online en digital marketing, met de beste experts uit Nederland en België.
Online oefenomgeving, 6000 digitale bijlagen.
ACTIE WWV22
WIN het gloednieuwe Handboek Online Marketing 8 en ontvang deze bij de sessie van de auteur Patrick Petersen. Mail naar info@handboekonlinemarketing.nl het online middel dat volgens u de nooit mag ontbreken in een marketingstratregie. Noteer u naam in de mail. Het boek kunt tijdens de sessie van Patrick Petersen op 29 juni 2022 ophalen.
VOORBEELDPAGINA'S
FRONT BACK COVER HOM8
FULL COVER breed omslag
Flaptekst HOM8 en QUOTES
Het herschreven Handboek Online Marketing 8 (#HOM8) is het meest complete, prijswinnende, gestructureerd, modern en praktisch management- en studieboek. HOM8 biedt de gebruiker extra converterend inzicht op gebied van bijvoorbeeld influencermarketing, contentengagement en metaverse. Het kleurrijke handboek biedt de professional theoretische inzichten die worden omgezet in de praktijk aan de hand van duizenden bijlagen. Het crossmediale boek helpt een effectieve online marketingstrategie te ontwikkelen en uit te voeren met de meest moderne middelen. De meer dan 6000 bijlagen op de ondersteunende portal, maken van bestseller #HOM8 een crossmediale beleving met als doel: scoren met een moderne strategische online marketingmix! De achtste druk van deze bestseller is herschreven, kent gratis tools en templates, nieuwe cases, handige stappenplannen, expertvisies, extra digitale bijlagen en praktische marketingmodellen.
“Strategisch denken in online marketing is een must. Dit boek geeft aan hoe je de volwassenwording van social, content en mobile kunt toepassen voor jouw organisatie. Disruptie kun je daadwerkelijk vormgeven, zoals dit sprankelende overzicht laat zien.”
Prof. dr. Henry Robben, hoogleraar marketing Nyenrode Business Universiteit
“Het Handboek Online Marketing neemt mij mee door nieuwe werelden. Het boek laat zien hoe het vakgebied marketing en communicatie nieuwe en succesvolle wegen inslaat.”
Drs. Hans Molenaar, directeur Beeckestijn Business School
“Het Handboek Online Marketing is het enige marketingboek dat de digitale transformatie en online marketing-
kansen helder uitlegt.”
Igor Beuker, spreker en host op het gebied van digital transformatie
“Eindelijk een digital marketingboek dat ook de disruptie in de retail en het veranderend koopgedrag behandelt!”
Prof. dr. Cor Molenaar, auteur van onder andere Kijken, kijken… anders kopen
OVER DE AUTEUR
Patrick Petersen MA MSc is senior online strateeg, crossmediaal marketeer, internetondernemer, internationaal spreker, docent en auteur. Hij studeerde af op de integratie van internet binnen de marketing- en communicatiemix van grote organisaties. Dit resulteerde in diverse eigen marketingmodellen die hij voor tal van gerenommeerde organisaties, zoals Heijmans, TU Delft, IKEA Nederland en Nationale-Nederlanden, succesvol in de praktijk bracht. Extra masterstudies aan de London School of Business and Finance en de Geneva Business School, brachten hem tot diverse integratiemodellen van de moderne online marketing. Petersen is door Bureau Meltwater verkozen tot een top 10 marketing influencer.
BOEK in 3D en diversen
Formaten hom7 - 4/2020
(update 14/8/2018) Hieronder materiaal, visuals, teksten voor het Handboek Online Marketing #HOM6 (=deel 6, druk 1, augustus 2018) ISBN 9789024421169, 632 pagina's, full colour.