HOM7 oefentoets Hoofdstuk 14 Welkom bij de oefeningtoets HOM7 Hoofdstuk 14. Na afronding van deze toets worden bij de gesloten vragen de juiste antwoorden in het groen getoond. Bij de open vragen verschijnt de richtlijn van het antwoord onder uw ingegeven antwoord. Er is geen tijdslimiet. Er is een onbeperkt aantal pogingen mogelijk, bij het herstarten van de toets worden de vragen en antwoorden in willekeurig volgorde gemixt. Geef jouw definitie van mobile marketing. Noem twee vormen van mobile advertising. De mobiele versie van Google Adwords. GPS. Mobile bannering. De Playstore. Noem drie voorbeelden van mobility gedrag. Het gebruik van de mobiel op de wc. Het scannen van QR-codes met een mobiel apparaat. Multiscreenen; het gebruik van mobiele apparaten naast een ander scherm, zoals een tv. Altijd op weg zijn. Het gebruik van de mobiel voor identificatie. Leg uit wat SoLoMo betekent. Welke rol kan mixed reality spelen bij mobile marketing?Het is onderdeel van Mobility gedrag.Het kan de beleving versterken in de mix van real life en computerbeelden.Het kan de bestaande mix van mobile middelen laten converteren. Wat zijn drie redenen om waarom consumenten spraakgestuurd gaan zoeken? Om snel en gemakkelijk in huis boodschappen te doen. Om een praatje te maken. Omdat je dan hoger komt in de zoekmachines. Het handsfree besturen van bijvoorbeeld apps. Om door middel van machine learnings de voice assistants op te voeden. Wat is in het kort een digitaal ecosysteem? Time is Up!