HOM7 oefentoets Hoofdstuk 8 Welkom bij de oefeningtoets HOM7 Hoofdstuk 8. Na afronding van deze toets worden bij de gesloten vragen de juiste antwoorden in het groen getoond. Bij de open vragen verschijnt de richtlijn van het antwoord onder uw ingegeven antwoord. Er is geen tijdslimiet. Er is een onbeperkt aantal pogingen mogelijk, bij het herstarten van de toets worden de vragen en antwoorden in willekeurig volgorde gemixt. Wat is engaging content?Engaging content is altijd content die is gemaakt door de gebruikers.Engaging content is relatiegericht en wekt een bepaald gevoel op.Engaging content is doelgerichte content die via e-mail wordt verstuurd. Wat is een branded viral? Wat is een voorbeeld van een hoofddoel van contentmarketing?De creatie van brand awareness.Het verwerven van meer inlinks op de eigen website.Het stellen van KPI's voor de social media kanalen. Noem drie manieren die de likeability vergroten van een organisatie. Goed luisteren naar wat er gezegd wordt over de organisatie. Veel grappen maken in het klantcontact. Simpele communicatie die voor een grote groep te begrijpen is. Veel dankbaarheid tonen. Aardige mensen in dienst nemen. Noem drie soorten content. Video content. Curated content. Non-branded content. Branded content. User-generated content. Wat is een thought leader? Time is Up!