HOM7 oefentoets Hoofdstuk 9 Welkom bij de oefeningtoets HOM 7 Hoofdstuk 9. Na afronding van deze toets worden bij de gesloten vragen de juiste antwoorden in het groen getoond. Bij de open vragen verschijnt de richtlijn van het antwoord onder uw ingegeven antwoord. Er is geen tijdslimiet. Er is een onbeperkt aantal pogingen mogelijk, bij het herstarten van de toets worden de vragen en antwoorden in willekeurig volgorde gemixt. Welke invloed heeft de wetgeving op e-mailmarketing?Geen invloed.Veel invloed, zo moet elke commerciële mail een uitschrijflink bevatten.Als je de mailadressen met toestemming hebt ontvangen, mag je alles toesturen. Benoem drie doelen van e-mailmarketing. Periodiek informeren, zoals met de aloude nieuwsbrief. Direct verkopen met aanbiedingen op de mail. Klantinventarisatie door middel van bijvoorbeeld een vragenlijst. Het opsporen van spam. Het verbeteren van de organische zoekresultaten in de zoekmachines. Wat is het verschil tussen opt-in en opt-out?HintBewust. Benoem drie succesfactoren om e-mailmarketing slim in te zetten.Heel vaak mailen in korte tijd.E-mailings klantdatagestuurd aanbieden.Compact en duidelijk zijn.Experimenteren met het tijdstip.Alleen een mobiele versie maken.Hint3 Leg uit wat permissiemarketing is. Leg kort de link uit tussen big data en e-mailmarketing. Legt kort uit wat phishing is. Time is Up!