1 oktober 2013 is de release van de nieuwe HOM3. Het is de editie druk 3 totaal herziene oplage 3 die reeds een grote buzz in de sociale media qua verwachtingen! Nieuwe casses, voorbeelden, nieuwe cijfers en uitdiepingen van content strategie en mobile marketingstrategie maken het nieuwe Handboek Online Marketing deel 3 – druk 3 – totaal herziene oplage 3 tot een must voor de toekomstig professional!
Extra digitale bijlage
Onderwijsmateriaal, extra cases, voorbeelden, infographics, lijsten en meer visuals zijn aanwezig in het eigen Pinterest-kanaal en natuurlijk op deze blog. Het tempo van actualisatie via deze blog en vooral de twittercare op www.twitter.com/handboek zijn toegenomen. Lees het boek, gebruik de online bijlagen zoals de interviews en cases bij het boek en volg @Handboek op Twitter op dagelijks up-to-date te blijven!
Nieuw in deze editie van het Handboek Online Marketing:
Het boek is overall dikker geworden, verder:
– een nieuwe redactie onder de Adfo Groep, de nieuwe naam van Adformatie uitgeverij;
– nieuwe cases en voorbeelden van onder andere lopende campagnes en de betere cases die de betere learnings geven;
– updates en nieuwe cijfers inclusief harde voorspellingen op basis van onderzoeken voor 2014, 2015 en 2016;
– uitdiepingen op gebied van content strategie en mobile marketingstrategie, op beide leergebieden heeft auteur Patrick Petersen bestseller geschreven;
– een begrippenlijst achterin om zo snel een bepaalde term op te duiken;
– strakkere opmaak op basis van reacties van lezers, zo zijn diverse modellen opnieuw uitgetekend of vergroot;
– extra uitbreiding van het digitale materiaal dat online is te vinden;
– veel tips, aanbiedingen voor events waar veelal ook de auteur spreekt en meer voordelen die in het extra materiaal zijn te vinden!