20 augustus: GRATIS ‘Webinar Contentmarketing en engagement: 5 tips!’ @Onlinemarketeer – Schrijf je in! #NIEUWBOEK

engagingcontent

Veel contentmarketing doet niets.

Zo schreef spreker, ondernemer, docent en bestseller auteur Patrick Petersen al in zijn Handboek ContentStrategie. Leer in deze zomerse Freelunch hoe jouw content interactie en meer effect gaat opleveren! Petersen introduceert tevens zijn nieuwe boek Engaging Content!

Wanneer? 20 augustus 2015 om 12.15 uur! Waar? Achter jouw laptop, computer, Mac, smartphone, tablet of.. Schrijf je nu! Het is gratis!

 


cover2auteur

Begin september 2015 komt het nieuwe boek uit van Patrick Petersen.

Het management-doe-boek “Engaging Content” gaat over de aansturing, curatie en creatie van content die werkt. Veel contentmarketing werkt niet omdat de content niets los maakt.Hoe wordt content de kern van scorende contentmarketing? Hoe betrek je een community met content? Hoe stop je emotie in content? 

 

Over de spreker en auteur

Patrick Petersen (bekend als @OnlineMarketeer op Twitter) is ervaren online marketeer (sinds 1998). Hij is consultant, docent en veelgevraagd spreker op gebied van online strategie, local en social media, zoekmachine-marketing, usability, content marketing en mobile marketing. Ondernemerbestseller auteur (Adformatie), oprichter platform SocialMedia.nl, blogger, columnist voor Marketingtribune en webTV-maker voor AtMostTV.

Petersen (1972) studeerde aan de Erasmus Universiteit na het afronden van zijn HEAO Communicatie te Utrecht.Hij studeerde in 1998 af op ‘De integratie van internet binnen de marketing- en communicatiemix van grote organisaties in Nederland.’ Dit was de start van zijn lange staat van dienst als online marketeer. Tevens vormde de scriptie de aanleiding tot het schrijven van diverse moderne marketingboeken. Petersen is de auteur van onder andere de bestsellers Handboek Online Marketing en Handboek Content Strategie. Zijn Handboek Mobile Marketing is genomineerd voor het Managementboek van het Jaar. Petersen is de bedenker van diverse marketingmodellen die sinds 2005 – in onder ander het post-HBO-onderwijs – worden ingezet. Als docent is hij verbonden aan diverse opleidingsinstituten en HBO-opleidingen. Naast zijn scherpe columns kenmerken de optredens van Patrick Petersen zich door een nuchtere mix van lachen en leren.

Geef een reactie