Clinic: Hoe creëer je de ultieme mobile customer experience? #SCHRIJFJENUIN

Datum en locatie

vrijdag 9 juni 2017, 09.30 – 11.30 uur, Leusden

Graag nodigen wij je uit voor de clinic ‘Hoe creëer je de ultieme mobile customer experience?’ door Patrick Petersen op vrijdagochtend 9 juni 2017 van 09.30 – 11.30 uur bij Beeckestijn Business School in Leusden.

De customer experience verandert onder invloed van het gebruik van mobiele toepassingen. De inzet van mobile marketing, om de klantreis te verbeteren, is een vak apart geworden. Inzicht in de cross channel customer journey en nieuwe belevingstechnieken brengen ons tot een mixed reality. Digital natives verlangen meer dan zomaar een klantervaring; zij verlangen de ultieme mobile customer experience.

Het boek ‘Customer Mobile Experience & Mixed Reality’ is gebaseerd op onderzoek dat de auteur Patrick Petersen (@Onlinemarketeer) deed aan de London School of Business & Finance.  De onderzoeken hebben geleid tot uniek, bruikbaar en succesvol inzicht waarbij de oldskool mobile marketing wordt gemixt met de opkomst van de hernieuwde mobile customer experience waarbij de zogenoemde mixed reality een grote rol gaat spelen.

Klik hier voor meer!