NIEUWE BIO auteur Patrick Petersen

atmostbeurs

BIO: Patrick Petersen (@Onlinemarketeer)

 

Online strateeg en marketeer Patrick Petersen (1972) studeerde in 1997 af op de ‘Integratie van internet binnen de marketing- en communicatiemix van grote organisaties in Nederland’. Deze scriptie vormde de basis voor diverse bestsellers op gebied van online marketing, mobile, engagementmarketing, contentmarketing en social media marketing.  Petersen studeerde vervolgens aan de EUR en aan de London Business School (digital marketing strategy).

 

 

Als succesvol internetondernemer – zie AtMost.nl en AtMost.TV – werkt(e) Petersen bracht voor organisatie als Trendhopper, Bouwfonds/BPD, DELTA, Dynamis, Hästens, Heijmans, TU Delft, IKEA Nederland, JAAP.nl, de Roterogroep en Delta Lloyd en bracht zijn inzichten in praktijk. Hij tevens is fanatiek (video)blogger op onder andere Marketingfacts.nl, Adformatie.nl en zijn eigen SocialMedia.nl en OnlineMarketeer.TV.

 

Petersen is een veelgevraagd spreker voor Speakers Academy en doceert voor  

 onder andere NCOI/Lectric, de Adfo Academy, Beeckestijn Business School en Nyenrode Business University.

 

Zijn kleurrijke en praktische managementboeken – die vaak als standaardwerk op (Post)HBO’s worden ingezet – zijn voorzien van veel extra digitaal materiaal. Het materiaal wordt aangebieden via diverse social media kanalen en is gestructureerd aanwezig op een eigen aanvullend portal. Elk boek heeft zijn eigen portal. Met zijn AtMost.TV produceert hij gerichte video’s die als bijlagen op de portals aanwezig zijn. Zo worden al zijn boeken crossmediaal en blijven ze actueel en relevant.

Geef een reactie