Het HOM3 is populair. Zowel het regulier onderwijs zoals het als ook opleiders zoals NCOI en Eurocollege omarmen het Handboek Online Marketing. Deel 3 is dan ook flink verbeterd. Het HOM3 is dikker, kent achterin in het boek een begrippenlijst, nieuwe redactie over het gehele boek, nieuwe Nederlandse cases en veel onderzoeken.
Digitale bijlagen
Uniek is het enorme aanbod van digitale bijlagen. Op www.handboekonlinemarketing.nl is per hoofdstuk een enorm aanbod van infographics, onderzoeken, presentaties, cases, voorbeelden en cijfers te vinden. Dit aanbod is wordt per hoofdstuk aangeboden en dagelijks uitgebreid. Veel extra’s over contentmarketing, mobile marketing, webvertising, realtime marketing, community management, social media marketing, online strategie en meer.
Twittercare
Het HOM3 was het eerste marketingboek met eigen Twittercare. Vragen over het boek, de verkrijgbaarheid, modellen, onderwijsmateriaal kunnen via @Handboek worden gesteld. Daarbij wordt het actueel nieuws op gebied van online marketing via de www.twitter.com/handboek aangeboden. Dit om de trouwe lezers eenvoudig op de hoogte te houden van de actuele trends.
Bij het uitrollen van deel 3 is een Pinterest-kanaal aangemaakt. Ook daar is per hoofdstuk een aanbod van digitaal materiaal, actuele cases, infographics en presentaties te vinden.
Overtuigd?