Waar is de ‘social’ in social media?
Dat kunnen we ons tegenwoordig wel afvragen nu de vraag om menselijke digital marketing en dus ook human sociale media groot is. En dat terwijl persoonlijk communiceren met je (potentiële) klant echt iets is voor op social media. Het menselijke en persoonlijke aspect gaat verder dan je klanten aanspreken met ‘je’. Het gaat erom dat je met onder andere klantdata weet wie jouw klant is en waar diegene behoefte aan heeft. Deze personalisatie en het ‘vermenselijken’ van social media zal leiden tot betere resultaten!
De nieuwe, succesvolle betekenis van Sociale Media is schokkend!
Ensink en Petersen spreken
Het belooft een gezellige avond te worden waar je als ondernemer én marketingprofessional je graantje mee kunt pikken. Uiteraard willen wij de avond afsluiten met een mega gezellige borrel.
Benieuwd?
Schrijf je dan onder aan deze pagina in om je plekje voor maandag 2 oktober te verzekeren!
AANMELDEN VERPLICHT
Aanmelden kan via het formulier onder aan de pagina.
Meld je snel aan want er is een beperkt aantal plaatsen beschikbaar. Vol is vol!
NIEUWE LOCATIE
the cee spot
Brouwerijstraat 1
7523XC Enschede
Parkeren kan na de slagboom op het terrein van de the cee spot
PROGRAMMA
Maandag 2 oktober
Inloop: 19.00 uur | Start : 19.30 uur | Einde : 21.00 uur
Blijf na afloop gezellig netwerken tijdens de borrel!
ENTREE
De entree is € 10,- inclusief koffie/thee en 2 consumptiebonnen.
Bij de ingang contant te voldoen.
DISCLAIMER
Heb je je aangemeld en kun je niet aanwezig zijn? Meld je dan af via info@smc053.nl

BART ENSINK | GLADIOR ONLINE MARKETING
Online Marketing Consultant en Personalisatie Specialist bij Gladior online marketingBart is een bevlogen spreker en internet professional, die de afgelopen 10 jaar bedrijven adviseerde over websites, – shops en de vermarkting daarvan. Tussentijds met een uitstap naar cloud computing waar change management en implementatie van Google Enterprise diensten de hoofdrol speelden. Aan het front staan waar de nieuwe dingen gebeuren speelde een centrale rol in deze 10 jaar. De uitdaging is altijd dit ook in de praktijk, met draagvlak, werkend te krijgen.
De laatste jaren is relevantie hét keyword in online marketing en communicatie. Daarom specialiseerde Bart zich in personalisatie om bedrijven te helpen toe te werken naar daadwerkelijke 1 op 1 communicatie, wat ingrijpt in een organisatie, inzet van online middelen en mindset.

PATRICK PETERSEN | SOCIAL MEDIA GURU
“Sociale media is niet meer wat wij dachten dat het was. Retweeten, klikken, een virtueel bereik en fake identiteit hebben ‘ social ‘ niet meer sociaal gemaakt. Sociale media heeft een nieuwe betekenis nodig. Een betekenis die terug gaat naar de beginselen van menselijke relaties.”Op maandag 2 oktober 2017 spreekt Patrick Petersen RDM MA MSc (1972). Petersen studeerde aan de Erasmus Universiteit, rondde een PostDoc af op gebied van Digital Marketing & Leiderschap en studeerde Marketingstrategy en Consumer Behaviour aan de London Business School & Finance, waar hij onderzoek deed naar het gebruik van de mixed reality in de de sociale consumentenbeleving. De diverse onderzoeken, papers en scripties waren de aanleiding tot het schrijven van diverse moderne marketingboeken, zoals bestsellers Handboek Online Marketing, Handboek Social Business en Handboek Content Strategie. Petersen doceert aan diverse opleidingsinstituten en HBO-opleidingen en de drijvende kracht achter portal SocialMedia.nl. Naast zijn scherpe en rauwe columns kenmerken de optredens van Patrick Petersen zich door een nuchtere interactieve mix van lachen en leren. Petersen is oprichter van social online marketingbureau AtMost en is interviewer-producent voor http://www.atmost.tv/. In 2015 is hij door onderzoeksbureau Meltwater uitgeroepen tot de nummer 1 Contentmarketeer, in 2017 is hij uitgeroepen tot top 10 marketinginfluencer. Are you social?
Petersen spreekt 2 oktober over:
“De nieuwe, succesvolle betekenis van Sociale Media is schokkend!”