Handboek Online Marketing: bijna 12 jaar in de top 100 van managementboeken!

Handboek Online Marketing: bijna 12 jaar in de top 100 van managementboeken! Deel 7 is ge-optimaliseerd in gebruik en leesbaarheid. Het herschreven ‘Handboek Online Marketing 7 (#HOM7)’ is een compleet, gestructureerd, modern en praktisch management- en studieboek. Het biedt de professional theoretische inzichten die worden omgezet in de praktijk.

Handboek

Het crossmediale handboek helpt een effectieve online marketingstrategie te ontwikkelen en ook uit te voeren. De meer dan 3500 bijlagen op de ondersteunende website, maken van het HOM7 een crossmediale beleving met als doel: scoren met een moderne strategische online marketingmix! De zevende druk van deze bestseller is geheel herschreven, met nieuwe cases, onderwerpen, toekomstvisies, extra digitale bijlagen en strategische marketingmodellen.

Reviews en beoordelingen Handboek Online Marketing

“Strategisch denken in online marketing is een must. Dit boek geeft aan hoe je de volwassenwording van social, content en mobile kunt toepassen voor jouw organisatie. Disruptie kun je daadwerkelijk vormgeven, zoals dit sprankelende overzicht laat zien.” – Prof. dr. Henry Robben, hoogleraar marketing Nyenrode Business Universiteit

“Het Handboek Online Marketing neemt mij mee door nieuwe werelden. Het boek laat zien hoe het vakgebied marketing en communicatie nieuwe en succesvolle wegen inslaat.” – Drs. Hans Molenaar, directeur Beeckestijn Business School

“Het Handboek Online Marketing is het enige marketingboek dat de digitale transformatie en online marketingkansen helder uitlegt.” – Igor Beuker, spreker en host op het gebied van digital transformatie

“Eindelijk een digital marketingboek dat ook de disruptie in de retail en het veranderend koopgedrag behandelt!” – Prof. dr. Cor Molenaar, auteur van onder andere Kijken, kijken… anders kopen