Niets lijkt lastiger dan het neerleggen van moderne marketingtheorieën die direct toepasbaar zijn. Strategisch aangestuurd en operationeel toepasbaar met de nodige voorbeelden en checklists. Het Handboek Online Marketing toont in drie delen:
– I een vertaalslag van oude naar nieuwe marketing en vervolgens een trechtering van de online marketingstrategie naar het hanteerbare 4C-model voor de operationalisatie van de strategie naar de online middelen
– II een overzicht van de in te zetten online middelen met do’s en dont’s, checklists en veel cases met interviews met online specialisten
– III een stappenplan voor een online marketingplan als ook analyse en meetmethoden
Dit maakt veel discussie los in de wereld die zich ‘online marketing’ noemt. En ja.. als je als ervaren online marketeer een theorie met diverse modellen neerlegt in ee boek onderbouwd met diverse cases, voorbeelden en referenties dan.. wordt er gediscussieerd over “oude marketing”, over de kleur van het boek, het lettertype dat wordt gebruikt, feit dat de auteur teveel op marketingvideo-interviews verschijnt en meer randzaken. Volg de heetgebakende discussie op: